
ADATVEZÉRELTKOMMUNIKÁCIÓ
Ökonometriaimodellezés

Az ökonometriai modellezés segítségével meg tudjuk vizsgálni az egyes marketing elemek valamilyen üzleti eredményre gyakorolt hatását. A modellezés egyúttal segíti a marketing elemek vásárlói viselkedésre és az elérni kívánt eredményekre való optimalizálását.
MédiaköltésvsPiacipozíció

Segít megérteni, hogy egy hirdetőnek milyen média súllyal kell jelen lenni a kívánt piaci pozíció eléréséhez.
InfluenszerAnalitika

A meglévő influenszer-együttműködés hatékonyságának és teljesítményének vizsgálatában, versenytársak influenszer-stratégiájának megértésében segít. Emellett támogatja a márkaértékekhez legszorosabban és leghatékonyabban kapcsolódó influenszer(ek) kiválasztását.
Médiatervezésésvásárlás

A legalapvetőbb tevékenységünk, amit Ügyfeleinknek a legnagyobb szakértelemmel és az általunk elérhető legjobb kondíciókkal